Rüyada Krem Görmek veya Sürmek

Rüyada Krem Görmek veya Sürmek

Rüyada krem görmek rüyayı gören kimse için bir sağlık sorununa ya da bir hastalığın ortaya çıkmasına, rüyada krem sürmek sizi sıkıntıya sokan bazı sorunlar karşısında dost ve ahbaplarınızdan yardım istemeye, rüyada krem almak mal, mülk ve paraya tabir olunabilir.

Rüyada birine krem sürmek ona ya da çevrenizdeki insanlara yardımınızın dokunmasına, rüyada yüze krem sürmek ya da rüyada yüzüne krem sürmek iyi davranışlar göstermek ve iyi bir insan olmak için çaba göstermeye yorumlanabilir.

Rüyada krem sürdüğünü görmek veya rüyada krem sürmek görmek yaşadığınız bazı olayları saklamak ve gizlemeye, rüyada beyaz krem görmek saflık, duruluk, neşe, sevinç, mutluluk ve huzura tabir olunabilir.

Rüyada krem görmek ne demek sorusunun cevabı olarak çalışmaya ve bu çalışma neticesinde başarı elde etmeye, rüyada ele krem sürmek ya da rüyada eline krem sürmek güzel talihe ve kısmete işaret edebilir.

Rüyada krem sürmek ne demek ya da rüyada krem sürdüğünü görmek ne demek sorusunun cevabı olarak krem sürmek dostların yardımına ihtiyaç duymaya ve iyi şansa, rüyada krem kutusu görmek yolculuğa çıkmaya,


Rüyada bacağa krem sürmek, rüyada tüy dökücü krem görmek, rüyada ayağa krem sürmek ya da rüyada vücuda vücuduna krem sürmek yukarıda yazıldığı şekilde tabir olunabilir. Rüyada krem yapmak ve ya rüyada krem yemek krem rüyaları gibi yada rüyanın görülme şekline göre değişik şekillerde tabir olunabilir.

Rüyada sarı, kırmızı, turuncu, yeşil, mavi, mor, siyah, beyaz, pembe, lacivert, bordo, gri, krem rengi, kahverengi, lila ya da renkli krem görmek rengine göre yorumlanabilir.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

İyi Günler Kardeşim Ben Mehmet Bu Gece Rüyamda Elime Beyaz Bir Krem Sürüyordum Acaba Anlamı Nedir Neye Yorumlanır Söylermisin...

Unknown dedi ki...

rüyamda saç kremini elime sıktım ve sonra onu yedim yani direk ağzıma aldım yedim 2 3 defa yaptım bunu ne anlama gelir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
- Yandex.Metrica